wtorek, 11 września 2012

21

pożegnania- Wrocław
 

całość

znasz to uczucie gdy miasto
omija Cię jakby z daleka
choć nigdy nie byłeś w nim bardziej?

że jesteś a jednak Cię nie ma
że patrzysz i wszystko dziś widzisz
jakbyś do wczoraj był martwy

że staje się świat w Twoich oczach
wokoło drobne zdarzenia
składają się w całość jak puzzle

że jesteś sobą kompletny
a wszystko to poza kontrolą

i nie wiesz jak się pojawiasz
i co się dzieje gdy znikasz

 29.08.2012 Wrocław


wiadomości

przyszedł do mnie mail
przyszedł
wyjazd mój ogłosił z zaskoczenia
(choć wiedziałam wcześniej)

ALE

w przejściu świdnickim grali
akurat
pożegnalną piosenkę

A JA

wyprostowałam się spojrzałam
na ludzi z daleka i z tak
bliska

ŻE

poczułam się jakbym wreszcie
znalazła domową kanapę
by spocząć
(tuż po powrocie do domu)

I

nagle musiała wyjechać


28.08.2012 Wrocław


wrocławskie gwiazdozbiory
nigdy nie spadają z nieba